Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt gaan we ervan uit dat u akkoord bent.       Akkoord
Rochdale

Reparaties en onderhoud

 WiWij Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek?

  • gaslekkage,
  • elektrastoringen,
  • gesprongen waterleidingen
  • brandschade

Bel 020 - 215 00 00. 24 uur per dag bereikbaar. 

Onderhouds ABC
Kijk bij niet spoedeisende klachten eerst in uw ‘Onderhouds-ABC’ . Als huurder bent u verantwoordelijk voor de meeste onderhoudsklussen binnen uw woning. Bekijk onze Kluswijzervideo`s.  
Wij zijn verantwoordelijk voor de meeste werkzaamheden aan de buitenkant van uw woning. Maar ook timmer- en loodgieterswerk valt onder onze onderhoudsplicht. 

Bel voor een reparatieverzoek: 020 215 00 00.

U kunt uw reparatieverzoek helaas niet meer via onze website indienen en inplannen. Het systeem is verouderd en wij hebben het uit moeten zetten vanwege een te hoge kans op misbruik van uw en onze gegevens. Onze excuses voor het ongemak.

De voorlopig snelste manier om uw reparatieverzoek te melden en in te plannen is door ons te bellen op 020 215 00 00. Wij werken aan een oplossing, dat wil zeggen een betere, veiliger en snellere manier om uw reparatieverzoek digitaal in te dienen. Dank voor uw geduld.

U kunt ook dit formulier invullen, dan bellen wij u binnen acht kantooruren om de details van uw reparatieverzoek met u door te nemen en in te plannen.

Krijg ik iemand van Rochdale of een aannemer aan de deur?
Voor onderstaande werkzaamheden komt een van onze onderhoudspartners bij u langs:

  • ontstoppen van afvoer en riolering;
  • onderhoud aan de cv-ketel;
  • onderhoud aan liften;
  • glasbreuken;
  • dakbedekking (plat dak);
  • schoonmaakwerkzaamheden.
Tell a friend
Klussenwijzer

Klussenwijzer

Klussenwijzers bekijken

Reparatieverzoek?

Reparatieverzoek?

kan ook online
Zoekt u antwoord?

Zoekt u antwoord?

Veelgestelde vragen