Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt gaan we ervan uit dat u akkoord bent.       Akkoord
Rochdale

Reparaties en onderhoud

Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek?

  • gaslekkage,
  • elektrastoringen,
  • gesprongen waterleidingen
  • brandschade

Bel 020 - 215 00 00. 24 uur per dag bereikbaar.

Onderhouds ABC
Kijk bij niet spoedeisende klachten eerst in de brochure Onderhoud aan uw woning. Als huurder bent u verantwoordelijk voor de meeste onderhoudsklussen binnen uw woning. Bekijk ook eensonze Kluswijzervideo`s.  
Wij zijn verantwoordelijk voor de meeste werkzaamheden aan de buitenkant van uw woning. Maar ook timmer- en loodgieterswerk valt onder onze onderhoudsplicht.

Bel voor een reparatieverzoek: 020 215 00 00 of gebruik dit formulier. We nemen uw reparatieverzoek binnen acht kantooruren in behandeling.

Krijg ik iemand van Rochdale of een aannemer aan de deur?
Voor onderstaande werkzaamheden komt een van onze onderhoudspartners bij u langs:

  • ontstoppen van afvoer en riolering;
  • onderhoud aan de cv-ketel;
  • onderhoud aan liften;
  • glasbreuken;
  • dakbedekking (plat dak);
  • schoonmaakwerkzaamheden.

Wilt u zelf iets veranderen in uw woning?
Als u klusplannen heeft, hoeft u lang niet altijd toestemming aan Rochdale te vragen. In veel gevallen mag u gewoon veranderingen aanbrengen in uw woning. Voor een aantal veranderingen moet u vooraf schriftelijk toestemming aan ons vragen. Het gaat dan vaak om veiligheid. Wat u zelf mag aanpassen en wanneer u toestemming van Rochdale nodig heeft leest u in de brochure Veranderingen in uw woning.

Tell a friend
Klussenwijzer

Klussenwijzer

Klussenwijzers bekijken

Zoekt u antwoord?

Zoekt u antwoord?

Veelgestelde vragen