Om deze website goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt gaan we ervan uit dat u akkoord bent.       Akkoord
Rochdale

Dienstverlening

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Bij klachten en problemen proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat u het ergens niet mee eens bent. Lukt het niet om een probleem of klacht in goed overleg op te lossen, dan is er sprake van een geschil. U kunt hierover in beroep gaan bij de Geschillen Advies Commissie. Deze beoordeelt of wij ons beleid op de juiste manier hebben uitgevoerd.

Vóórdat u in beroep gaat, meldt u uw klacht eerst schriftelijk bij:
Woningstichting Rochdale
Postbus 56659
1040 AR Amsterdam

Geef een duidelijke omschrijving van uw klacht en van de stappen die u van ons verlangt om het op te lossen. Vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.

Pas als er op uw klacht is gereageerd en u bent het niet eens met het besluit, kunt u zich tot de Geschillen Advies Commissie wenden. In de brochure Verzoeken, Klachten en Geschillen leest u meer over deze procedure.

Tell a friend