Sluiten

Contactformulier afrekening servicekosten

Waar kunnen we u mee helpen?

Uitleg

U stelt via dit formulier een vraag over uw afrekening van de servicekosten. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Bent u het niet eens met ons antwoord? Dan kunt u via dit formulier ook een bezwaar indienen.

vraagbezwaar
Kunnen we u eerst met een antwoord op uw vraag helpen?

Heeft u al een antwoord ontvangen op uw vraag? Zo nee, stelt u dan eerst een vraag over uw afrekening. Bent u het niet eens met ons antwoord? Dan dient u een bezwaar in.

Ga verder

Uitleg

U stelt via dit formulier een vraag over uw afrekening van de servicekosten. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Bent u het niet eens met ons antwoord? Dan kunt u via dit formulier ook een bezwaar indienen.

Wat wilt u weten?

U vindt uw antwoord ook op onze website

Op onze website over de afrekening servicekosten vindt u het antwoord op deze vragen:

- hoe zijn de servicekosten berekend?
- wanneer kunt u de afrekening verwachten?
- wat kunt u verwachten als u geld terugkrijgt?
- wat kunt u doen als u moet bijbetalen?

Vanuit uw Mijn-Rochdale account ziet u wat uw huidige servicekosten zijn.

Waar gaat uw vraag over? * Hoe zijn de servicekosten berekend?Wat als ik moet bijbetalen?Wat als ik geld terugkrijg?Ik wil mijn rekeningnummer wijzigenOverig (uw toelichting geeft u bij de volgende stap)
Mijn vraag gaat over de volgende servicekosten: * WarmtekostenAlgemene elektrakostenWaterkostenSchoonmakenTuinonderhoudHydrofoorHuismeesterGlasverzekeringVervangen lampen24-uursdiensten (lift / mechanische ventilatie / CV / hydrofoor)Ontstoppen rioolAnders, namelijk:
Mijn vraag gaat over de volgende servicekosten: * WarmtekostenAlgemene elektrakostenWaterkostenSchoonmakenTuinonderhoudHydrofoorHuismeesterGlasverzekeringVervangen lampen24-uursdiensten (lift / mechanische ventilatie / CV / hydrofoor)Ontstoppen rioolAnders, namelijk:
Waar gaat uw bezwaar over? * het werk/onderhoud is niet of niet goed uitgevoerdde servicekosten zijn te hoog, of verkeerd berekendoverig
Mijn bezwaar gaat over de volgende servicekosten: * WarmtekostenAlgemene elektrakostenWaterkostenSchoonmakenTuinonderhoudHydrofoorHuismeesterGlasverzekeringVervangen lampen24-uursdiensten (lift / mechanische ventilatie / CV / hydrofoor)Ontstoppen rioolAnders, namelijk:
Toelichting

Een toelichting geeft u bij de volgende stap.

Ga terug Ga verder

Toelichting

Warmtekosten

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

Warmtekosten

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

Warmtekosten

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

Ga terug Ga verder

Uw contractnummer

Ga terug Ga verder

Versturen

Wat kunt u verwachten?

Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk een ontvangstbevestiging per e-mail. U ontvangt binnen 4 weken schriftelijk een beslissing op uw bezwaar.

Wat kunt u verwachten?

Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk per e-mail een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.

Ga terug
Versturen