Geen objecten gevonden

KWH meting

Wij bieden u graag goede dienstverlening. Als u tevreden bent over hoe wij de dingen doen, kunnen wij dat ook zijn. Rochdale meet actief de beleving en tevredenheid van bewoners. Het helpt ons om ons werk goed te doen en te blijven verbeteren. Ook kunnen we zo inspelen op veranderende verwachtingen.

Wij meten op verschillende manieren


Het KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector) stuurt maandelijks enquĂȘtes per e-mail en belt bewoners om te vragen naar hun ervaringen. Dit naar aanleiding van een recente verhuizing of reparatie, of op basis van een algemene steekproef.
 
Wij meten de dienstverlening van ons klantcontactcentrum en van onze vakmannen ook met een terugbelmachine. Als u hier aan mee wilt werken, kunt u uw oordeel telefonisch doorgeven.
 
Ook meten wij hoe bewoners vinden dat wij met een klacht omgaan. Dit doen wij aan de hand van een e-mail met een aantal vragen over het proces en het resultaat.
 
Wilt u zelf ook iets opmerken of vragen over onze dienstverlening, u kunt altijd contact met ons opnemen. 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden