Geen objecten gevonden

Liftstoring

Liftstoringen proberen we altijd zo snel mogelijk op te lossen. Meld een defect rechtstreeks bij het liftonderhoudsbedrijf. Dat nummer vindt u in en bij de lift. Weet u niet meer welk bedrijf dit is? Meld de storing dan als reparatie. En u wordt verwezen naar de juiste liftfirma.

Heeft u last van een storing terwijl u in de lift staat? De alarmknop in de lift is verbonden met het onderhoudsbedrijf. Dit bedrijf neemt dan uw melding aan.

Zodra u of een van uw buren een defecte lift heeft gemeld, handelt het liftonderhoudsbedrijf de storing verder af volgens de afspraken die hierover zijn gemaakt (zie hieronder). Het liftbedrijf hangt een briefje en/of sticker bij de lift zodat u weet dat we bezig zijn met het verhelpen van de storing.

Afspraken

We hebben met de liftonderhoudsbedrijvem de volgende afspraken gemaakt over hoe snel zij in actie moeten komen:

  • Als er iemand zit opgesloten in de lift, is de monteur er binnen 1 uur.
  • Als de lift stilstaat zonder iemand erin, komt de monteur  binnen 2 tot 4 uur  
  • Als de lift het wel doet, maar er is iets stuk (bijvoorbeeld een leuning of klapstoel). Dan komen we dat binnen 4 uur tot een werkdag repareren.

Als er een storing is waarbij de lift langere tijd stilstaat, bijvoorbeeld als er een onderdeel besteld moet worden, dan ontvangt u daarover informatie. Via het mededelingenbord in uw gebouw, via een poster op de liftdeur, via de website, of per brief.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden