Tip of klacht melden
Heeft u een suggestie waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren of bent u ontevreden over de huidige gang van zaken? Vertel het ons. Het gaat dan specifiek over onze dienstverlening. Bijvoorbeeld als wij uw reparatie niet naar behoren hebben uitgevoerd of als we niet hebben gereageerd op uw vraag.
Tip of klacht over de dienstverlening
Voor een tip of klacht over de dienstverlening vult u dit formulier in. Samen zoeken we dan naar een geschikte oplossing. Binnen tien werkdagen krijgt u een antwoord. Dan hopen we dat wij uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost/verholpen.
Komen we er samen niet uit?
Hebben wij uw klacht niet naar tevredenheid opgelost/verholpen? Dan is er sprake van een geschil. Een geschil is een formeel meningsverschil. Uw geschil kunt u voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie.
Overige opmerkingen en klachten
- Een technische klacht? Vraag een reparatie aan.
- Een klacht over uw buren of woonomgeving? Meld overlast.
- Een klacht over uw huurprijs of de jaarlijkse huurverhoging is een bezwaar huurprijs of bezwaar huurverhoging. Daarover leest u alles op de pagina Huuraanpassing.