Nieuwsbericht

Mogelijke problemen inloggen en weergeven informatie na update website

Publicatiedatum: 29-06-2021

Bij de laatste update van onze website is het helaas mogelijk dat u problemen ervaart bij het inloggen of het tonen van de informatie op onze website. Dit probleem is bij ons bekend. Lees hier hoe u dit oplost.

Sommige bezoekers ervaren problemen met het inloggen op Mijn Rochdale of het tonen van informatie op onze website.
De inhoud van het inlogscherm wordt niet vertoond en op sommige webpagina's wordt de inhoud niet volledig vertoond. 

Browser verversen voor een goed werkende website

Om de website weer goed te laten werken, vragen wij u om uw browser te verversen. Hieronder leggen wij u uit hoe u dit doet:

1. Houd de Rochdale website geopend in uw browser. 
2. Houd op een pc met Windows Ctrl ingedrukt, of ⇧ Shift, op een Mac. 
3. Klik op de knop verversen ⟳. Klik hiervoor op het icoontje dat de vorm heeft van een cirkelvormig pijltje links van de adresbalk. Door dit icoontje en 'Ctrl' (op een pc met Windows) of 'Shift' (op een Mac) tegelijkertijd in te drukken ververst u uw browser en wist u het cachegeheugen van de website die u bezoekt.
Een andere manier is tegelijkertijd de toetsen 'Ctrl' en 'F5' in te drukken, op een pc, of de toetsen 'Shift' en 'R' op een Mac, om uw browser handmatig te verversen.

Mocht bovenstaande niet lukken of zijn de problemen voor u hierna nog steeds niet opgelost, neem dan contact met ons op. We helpen u graag.

Hoe kon dit gebeuren?

Regelmatig updaten we onze website voor betere webprestaties en nieuwe functionaliteiten. Deze updates worden uitgebreid getest voordat ze worden uitgerold. Helaas zijn sommige problemen vooraf niet te overzien. Gelukkig zijn de meeste problemen snel op te lossen. En kunt u vaak snel weergebruik maken van een verbeterde website. In de toekomst zullen we hier extra aandacht aan besteden. We snappen echter dat het vervelend kan zijn dat u niet direct terecht kan om uw zaken te regelen. Excuses voor het ongemak. 

Deel deze pagina