Nieuwsbericht

Mijn Rochdale: makkelijk en snel uw woonzaken regelen

Publicatiedatum: 12-08-2016

Met Mijn Rochdale regelt u voortaan zelf online uw woonzaken. Dat doet u eenvoudig en snel, waar en wanneer dat u het beste uitkomt.

Hoe werkt het?

U maakt een account aan. Dat is eenvoudig. U heeft daarvoor een activatiecode ontvangen. Met uw e-mailadres en mobiele nummer is het zo geregeld via www.rochdale.nl/mijnrochdale.

Wat kan ik er doen?

Op Mijn Rochdale kunt u uw gegevens inzien, zoals wat u betaalt aan huur en servicekosten.
Ook kunt u hier indien nodig uw contactgegevens aanpassen.

Verder gebruikt u Mijn Rochdale om:

• uw afspraak voor een reparatie te maken
• uw huurbetaling te regelen
• uw huur op te zeggen
• uw klacht of tip door te geven.

Al 4433 gebruikers

Tot nu toe hebben 4433 huurders al een account aangemaakt. Een aantal van deze gebruikers zijn nu al erg positief over Mijn Rochdale. “Wat een geweldig initiatief en wat een leuke verrassing! Ik had geen idee dat het er aan zat te komen en vind het een hele vooruitgang. Top, dat ik nu online de zaken voor mijn huurwoning kan regelen!”

Omdat we erg blij zijn met de aangemaakte accounts, kregen de eerste 100 aanmeldingen van ons een verrassing. Zij hebben hier inmiddels al bericht over ontvangen.

Het werkt overal en als het niet werkt, laat het ons weten

U kunt op Mijn Rochdale inloggen via uw computer, maar ook via uw tablet en smartphone. Heeft u vragen over uw account, of is inloggen nog niet gelukt? Bel ons via 020 215 00 00 of mail ons via inforochdalenl, dan zorgen we samen dat u snel aan de slag kunt.


Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden