Contact over afrekening servicekosten

Veel antwoorden over de afrekening servicekosten vindt u op onze website. Heeft u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Vul dan dit formulier in. 

Moet u bijbetalen en wilt u een betalingsregeling aanvragen voor de afrekening servicekosten? Gebruik hiervoor het formulier aanvraag betalingregeling servicekosten

Belangrijk

  • Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat uw vraag is.
  • Wilt u uw rekeningnummer doorgeven of wijzigen. Vergeet dan niet een veilige kopie van uw identiteitsbewijs en bankpas mee te sturen. 
  • Na het versturen van het formulier ontvangt u binnen 3 werkdagen een reactie op uw vraag. 
  • Bent u het niet eens met uw afrekening servicekosten of het antwoord op uw vraag? Vul dit formulier in om bezwaar in te dienen. Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er volgens u niet goed is. U ontvangt binnen vier weken een reactie op uw bezwaar. 

 

Waar kunnen we u mee helpen?
Over de afrekening servicekosten heb ik een...*
Volgende stap
Waar gaat uw vraag over?
Ik heb een vraag over*

Heeft u een vraag over het onderdeel Warmtekosten? Neem dan eerst contact op met het bedrijf dat het warmteverbruik meet en de kosten verdeelt. U heeft van dit bedrijf (Techem, WMS of Ista) een aparte specificatie ontvangen. De contactgegevens van het bedrijf vindt u op deze specificatie.

Mijn vraag gaat over de volgende servicekosten:*

Heeft u een vraag over het onderdeel Warmtekosten? Neem dan eerst contact op met het bedrijf dat het warmteverbruik meet en de kosten verdeelt. U heeft van dit bedrijf (Techem, WMS of Ista) een aparte specificatie ontvangen. De contactgegevens van het bedrijf vindt u op deze specificatie.

Waar gaat uw bezwaar over?*
Mijn bezwaar gaat over de volgende servicekosten:*
Heeft u een bezwaar over de kosten van het onderhoudsabonnement? Dan vult u niet dit formulier in. Bekijkt u onze website. Of neem contact met ons op via het algemene contactformulier.

Een toelichting geeft u bij de volgende stap.

Volgende stap
Toelichting

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

Wilt u uw rekeningnummer doorgeven of wijzigen? Vergeet dan niet een veilige kopie van uw legitimatiebewijs en bankpas mee te sturen.

Volgende stap
Uw gegevens
Volgende stap
Versturen

Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk een ontvangstbevestiging per e-mail. U ontvangt binnen 4 weken schriftelijk een beslissing op uw bezwaar.

Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk per e-mail een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.