Contact over afrekening servicekosten

U stelt via dit formulier een vraag over uw afrekening van de servicekosten. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie. Bent u het niet eens met ons antwoord? Dan kunt u via dit formulier ook een bezwaar indienen.

Waar kunnen we u mee helpen?
Over de afrekening servicekosten heb ik een...*

Heeft u al een antwoord ontvangen op uw vraag? Zo nee, stelt u dan eerst een vraag over uw afrekening. Bent u het niet eens met ons antwoord? Dan dient u een bezwaar in.

Volgende stap
Wat wilt u weten?

Op onze website over de afrekening servicekosten vindt u het antwoord op deze vragen:

- hoe zijn de servicekosten berekend?
- wanneer kunt u de afrekening verwachten?
- wat kunt u verwachten als u geld terugkrijgt?
- wat kunt u doen als u moet bijbetalen?

Vanuit uw Mijn-Rochdale account ziet u wat uw huidige servicekosten zijn.

Waar gaat uw vraag over?*
Mijn vraag gaat over de volgende servicekosten:*
Heeft u vragen over de kosten van het onderhoudsabonnement? Dan vult u niet dit formulier in. Bekijkt u onze website. Of neem contact met ons op via het algemene contactformulier.
Mijn vraag gaat over de volgende servicekosten:*
Heeft u vragen over de kosten van het onderhoudsabonnement? Dan vult u niet dit formulier in. Bekijkt u onze website. Of neem contact met ons op via het algemene contactformulier.
Waar gaat uw bezwaar over?*
Mijn bezwaar gaat over de volgende servicekosten:*
Heeft u een bezwaar over de kosten van het onderhoudsabonnement? Dan vult u niet dit formulier in. Bekijkt u onze website. Of neem contact met ons op via het algemene contactformulier.

Een toelichting geeft u bij de volgende stap.

Volgende stap
Toelichting

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.

Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.

Volgende stap
Uw gegevens
Volgende stap
Versturen

Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk een ontvangstbevestiging per e-mail. U ontvangt binnen 4 weken schriftelijk een beslissing op uw bezwaar.

Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk per e-mail een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.