Aanvraag toegangsmiddel

U vraagt met dit formulier een sleutel of toegangsmiddel aan. Voor een algemene toegangsdeur van uw gebouw of algemene parkeergelegenheid. Wilt u uw (reserve-)toegangsmiddel bij de hand houden? U heeft de gegevens van uw toegangsmiddel nodig. Heeft u geen sleutels meer? Vraag dan even aan uw buren of u de gegevens mag overnemen.

Stap 1
Voor welk gebouw vraagt u een toegangsmiddel aan?*

Wilt u een sleutel voor uw woningtoegangsdeur bestellen? U kunt deze zelf bijbestellen bij uw slotenmaker. Heeft u ook geen reservesleutel meer? Dan kunt u een erkende slotenmaker vragen het slot uit te boren en een nieuw slot te plaatsen. Kosten zijn voor eigen rekening. Uw aanvraag nemen we niet in behandeling.

Heeft u een sleutel voor een verhuisraam nodig? Dan kunt u contact met ons opnemen. Telefonisch via 020 - 215 0000. U kunt ook met ons chatten, via deze pagina: https://www.rochdale.nl/contact/. We helpen u dan graag verder. Dit formulier nemen we niet in behandeling.

Wilt u een sleutel voor uw individuele bergings- of boxdeur bestellen? U kunt deze zelf bijbestellen bij uw slotenmaker. Heeft u ook geen reservesleutel meer? Dan kunt u een erkende slotenmaker vragen het slot uit te boren en een nieuw slot te plaatsen. Kosten zijn voor eigen rekening. Uw aanvraag nemen we niet in behandeling.

Voor een algemene toegangsdeur van een bergings- of boxgang kunt u wel bij Rochdale een sleutel bestellen.

Heeft u een sleutel voor een brievenbus of postkast in de algemene ruimte nodig? Dan kunt u contact met ons opnemen. Telefonisch via 020 - 215 0000. U kunt ook met ons chatten, via deze pagina: https://www.rochdale.nl/contact/. We helpen u dan graag verder. Dit formulier nemen we niet in behandeling.

Heeft u een sleutel voor een meterkast of CVZ-kast in de algemene ruimte nodig? Dan kunt u contact met ons opnemen. Telefonisch via 020 - 215 0000. U kunt ook met ons chatten, via deze pagina: https://www.rochdale.nl/contact/. We helpen u dan graag verder. Dit formulier nemen we niet in behandeling.

Wilt u een sleutel bestellen voor de parkeerbeugel van uw parkeerplek? U kunt een erkende slotenmaker vragen een reservesleutel na te maken. Heeft u geen reservesleutels? Dan vraagt u de slotenmaker het slot uit te boren en een nieuw slot te plaatsen. Kosten zijn voor eigen rekening. Uw aanvraag nemen we verder niet in behandeling.

Om wat voor soort toegangsmiddel gaat het?*
Volgende stap
Stap 2
Wat is de aanleiding voor uw aanvraag?*
Wat is de aanleiding voor uw aanvraag?*
Is de sleutel zichtbaar beschadigd?*
Is het toegangsmiddel zichtbaar beschadigd?*

Als uw toegangsmiddel niet werkt, en geen zichtbare beschadigingen heeft, kan Rochdale u in sommige gevallen direct helpen. U hoeft dan geen nieuw exemplaar te bestellen. We kijken dit graag voor u na. Neemt u contact met ons op? U bereikt ons op 020 - 215 0000. Chatten kan ook, via deze website: https://www.rochdale.nl/contact/

Als uw toegangsmiddel niet werkt, en geen zichtbare beschadigingen heeft, kan Rochdale u in sommige gevallen direct helpen. U hoeft dan geen nieuw exemplaar te bestellen. We kijken dit graag voor u na. Neemt u contact met ons op? U bereikt ons op 020 - 215 0000. Chatten kan ook, via deze website: https://www.rochdale.nl/contact/

Het is niet mogelijk om extra toegangsmiddelen bij te bestellen voor parkeergelegenheden. Rochdale verstrekt het aantal toegangsmiddelen dat bij de sleuteloverdracht aan u is overhandigd. Is uw toegangsmiddel vermist/gestolen of defect? Maakt u dan hierboven een andere keuze.

Volgende stap
Versturen