Veel antwoorden over de afrekening servicekosten vindt u op
Moet u bijbetalen en wilt u een betalingsregeling aanvragen voor de afrekening servicekosten? Gebruik hiervoor het
Belangrijk
Heeft u een vraag over het onderdeel Warmtekosten? Neem dan eerst contact op met het bedrijf dat het warmteverbruik meet en de kosten verdeelt. U heeft van dit bedrijf (Techem, WMS of Ista) een aparte specificatie ontvangen. De contactgegevens van het bedrijf vindt u op deze specificatie.
Heeft u een vraag over het onderdeel Warmtekosten? Neem dan eerst contact op met het bedrijf dat het warmteverbruik meet en de kosten verdeelt. U heeft van dit bedrijf (Techem, WMS of Ista) een aparte specificatie ontvangen. De contactgegevens van het bedrijf vindt u op deze specificatie.
Een toelichting geeft u bij de volgende stap.
U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.
Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.
U heeft een vraag over of bezwaar op uw warmtekosten. Heeft al een specificatie ontvangen? Deze ontvangt u van de bedrijven Techem, WMS of Ista. Uw vraag over de specificatie van warmtekosten kunt u eerst stellen aan het bedrijf waarvan u de brief heeft ontvangen.
Heeft u al contact gehad met dit bedrijf? Geeft u dan hieronder aan wat u heeft besproken.
Wilt u uw rekeningnummer doorgeven of wijzigen? Vergeet dan niet een veilige kopie van uw legitimatiebewijs en bankpas mee te sturen.
Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk een ontvangstbevestiging per e-mail. U ontvangt binnen 4 weken schriftelijk een beslissing op uw bezwaar.
Zodra u dit formulier heeft verzonden, ontvangt u gelijk per e-mail een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.