Uw reparatieverzoek regelt u hier

Heeft u een gaslekkage, gesprongen waterleiding, elektrastoring of brandschade? Dan heeft het spoed. Bel 020 215 00 00 (24 uur per dag).

Alle overige meldingen

Alle reguliere onderhoudswerkzaamheden gaan zoveel mogelijk door. 
Lees in de brochure 'Onderhoud aan uw woning' wie verantwoordelijk is voor de reparatie. 
Afspraak inplannen? Lees hieronder eerst de belangrijkste regels door. 

Plan geen afspraak met ons in als u of een medebewoner last heeft van:

  • verkoudheidsklachten (zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn)
  • hoesten
  • benauwdheid
  • verhoging/koorts
  • plotseling verlies van reuk en/of smaak (zonder neusverstopping)

Heeft u een afspraak met ons ingepland? Houd dan rekening met het volgende:

  • Heeft u of een medebewoner last van bovenstaande klachten? Geef dit dan aan ons door. Ook wanneer de klachten zeer mild zijn. Wij plannen uw reparatieverzoek dan op een later moment in.
  • Wij schudden geen handen.
  • Zorg ervoor dat u de woning goed lucht voor en tijdens de reparatie. Zet enkele ramen tegen over elkaar open schakel indien mogelijk de mechanische ventilatie in. 
  • Ga even naar een andere ruimte/kamer tijdens de uitvoering van de werkzaamheden door onze vakman. Is dit niet mogelijk? Houd dan tenminste 1.5 meter afstand van elkaar tijdens de werkzaamheden.
  • Zorg er voor dat er niet meer dan 3 personen (inclusief onze medewerkers) aanwezig zijn in de woning op het moment van de werkzaamheden. Dit geldt niet voor kinderen onder de 13 jaar.
  • Respecteer het besluit van onze medewerkers als hij/zij geen reparatie wil uitvoeren omdat er eventuele signalen van het virus worden waargenomen bij u of uw medebewoner(s).
  • Onze vakman draagt tijdens de werkzaamheden een mondkapje. Wij verzoeken u en uw huisgenoten dringend om tijdens de werkzaamheden ook een mondkapje te dragen. 

Klik hier voor alle actuele informatie over onze maatregelen en dienstverlening rondom corona

Direct afspraak plannen

Log hieronder in op mijn Rochdale of gebruik onderstaand formulier.

Geen Mijn Rochdale?

Geef dan hieronder uw reparatie door op basis van postcode en huisnummer.

Log in om uw persoonlijke gegevens in te zien en, makkelijk en snel, online uw woonzaken te regelen

{{ 'ServiceRequest_Form_SearchObject_Header'| translate }}

{{'ServiceRequest_from_info_housenumber_zipcode'| translate}}

  • {{ objectresult.postcodeErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberErrorMessage }}
  • {{ objectresult.houseNumberAdditionErrorMessage }}
  • {{ objectresult.globalErrorMessage }}
 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden