Ons verhaal Over ons Werken bij Rochdale

Sleutels en naamplaatjes

Sleutels van binnendeuren, uw eigen voordeur, persoonlijke bergingsdeur en de brievenbus kunt u op eigen kosten zelf laten bijmaken. Heeft u geen sleutels meer van deze sloten? Koop dan een nieuw slot.

Gaat het om een (extra) sleutel voor een algemene toegangsdeur? Sleutels voor een algemene toegangsdeur of de algemene bergingsdeur zijn vaak certificaatsleutels. Die bestelt u bij ons. 

Hoe bestel ik een (certificaat)sleutel?

  • Voor het bestellen van een nieuwe sleutel, doet u online een reparatieverzoek. U kunt hiervoor het beste inloggen op Mijn Rochdale. 
  • De kosten zijn voor uw eigen rekening. De kosten voor een nieuwe sleutel ziet u direct bij uw aanvraag. 
  • U betaalt vooraf per IDEAL. U ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met een link naar de betaalomgeving. Heeft u geen internetbankieren? Neemt u dan telefonisch contact met ons op: 020 215 0000.
  • Is de bestelling geplaatst? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. 
Ja, ik wil een nieuwe (certificaat)sleutel bestellen

Goed om te weten. 

Als u uw sleutel kwijtraakt, afbreekt of wanneer u per ongeluk buitengesloten bent, moet u zelf het slot via een erkende slotenmaker laten maken. De kosten hiervoor betaalt u zelf. 

Nieuw naamplaatje aanvragen

Nieuwe huurders krijgen standaard een naamplaatje als zij een huurwoning betrekken. Wilt u een nieuw naamplaatje, bijvoorbeeld omdat het kapot is, u gaat samenwonen, scheiden of om een andere reden? Dan kunt u kosteloos een nieuw naamplaatje bij ons aanvragen. Neem hiervoor contact met ons op. We hangen het nieuwe naamplaatje voor u op, wel kan het vier tot zes weken duren.